Na našem E-shopu

Platba je zabezpečena

kodováním SSL

Použít můžete Visa/Mastercard/Paypal

o službě paypal

PURCHASE PROTECTION
Většina nakupování po internetu proběhne úspěšně. Ale pokud se něco zvrtne, vždy můžete počítat s naší pomocí. Neobdrželi jste zboží? Pokud vám prodejce nenabídne uspokojivé řešení, můžeme vám plně uhradit kupní cenu, včetně dodacích nákladů. Nakupujte s PayPal je beze stresu.
WHAT IS COVERED UNDER PayPal PURCHASE PROTECTION?

Skoro veškeré hmotné zboží, které může být doručeno prostřednictvím pošty, je zahrnuto pod ochranou zboží PayPal*.

WE NEVER SHARE YOUR FINANCIAL INFORMATION WITH SELLERS
Bezpečí uživatelů je u PayPal prioritou číslo jedna. S PayPal se můžete cítit bezpečně, i když nakupujte poprvé u neznámých prodejců. Nejenže se na nákupy v internetových obchodech a na eBay vztahuje bezplatná ochrana nakupování, ale také si můžete být jisti, že nikdy neposkytneme prodejcům vaše finanční informace, jako jsou například číslo kreditní karty nebo číslo účtu.
Při placení s PayPal přecházíte pouze na emailovou adresu, která je spojená s vaším účtem PayPal. Obchodníci nebo internetové obchody obdrží od PayPal platbu, aniž by měli přístup k informacím o vašich financích.
Vaše citlivá data uložíme bezpečně na našich serverech.
WE WORK 24/7 TO PROTECT YOUR MONEY
Zajišťujeme sledování transakcí 24/7.
Jako lidr na poli bezpečnostních technologií používáme nejmodernější preventivní opatření pro zastavení počítačové kriminality.
Každá transakce je kontrolována špičkovými patentovanými modely, s jejichž pomocí potíráme podvodné jednání.
Pokud máme podezření na podvod či odcizení identity, okamžitě vás kontaktujeme.
Spolupracujeme s oficiálními úřady, které mohou nařídit ukončení provozu stránek, používaných ke spoofingu nebo k phishingu (k pokusům získat údaje nebo peníze pod falešnou záminkou).
PURCHASE PROTECTION
Pokud neobdržíte zboží, nebo zboží neodpovídá popisu:
Nejprve kontaktujte prodejce a požádejte ho o vyřešení problému.
Pokud nenajdete žádné řešení, přihlaášte se na svůj účet PayPal a podejte stížnost v Centru řešení problémů. Musíte tak učinit do 45 dnů ode dne, kdy jste uskutečnili platbu přes PayPal. PayPal umožní efektivní komunikaci mezi vámi a prodejcem.
Pokud nejste spokojeni s řešením, které vám navrhl prodejce, můžete se rozhodnout ohlásit spor. Musíte tak učinit do 20 dnů ode dne, kdy jste podali stížnost. PayPal zahájí vyšetřování. Pokud bude spor vyřešen ve váš prospěch, uhradíme vám plnou cenu zboží, včetně poštovného.
Tip: Pokud jste nakoupili u prodejce mimo svou zemi, může trvat o něco déle, než vám zboží přijde. Dříve než podáte stížnost a ohlásíte problém, ujistěte se, že jste uvážili čas potřebný na doručení zásilky. Doručení může trvat i několik týdnů a závisí na působištiě prodejce.

TOPlist

Tenis Akademie Bálek - tenisová škola Praha pro děti a dospělé