Doprava - přehled možností

Existuje několik možností, jak po nákupu převzít své zboží. Vyberte si tu, která je Vám nejbližší.

Osobní odběr

Pokud máte rádi osobní jednání, rádi Vás uvítáme na kterékoliv z našich poboček.

Česká pošta - Balík Do ruky

Doručení balíku na Vaši adresu.

Česká pošta - Balík Do ruky

Česká pošta doručí vaší zásilku do 24 hodin po celé ČR od potvrzení odeslání objednávky, v den doručování budete informováni SMS zprávou. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení. Balíky jsou doručovány v pracovní dny, v běžné doručovací době, kterou Česká pošta nabízí v dané lokalitě. Po neúspěšném pokusu o doručení je balík uložen na nejbližší ukládací poště a budete informováni prostřednictvím SMS i papírovou výzvou.

Může se stát, že budete potřebovat změnit nebo upravit den doručení nebo ukládací poštu pro Váš Balík Do ruky, v průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.ceskaposta.cz/zmenadispozice, kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice pro svoji zásilku. Formulář Vám nabízí: volbu dodání zásilky dopolední pochůzkou nebo uložení na poště bez pokusu o doručení nebo uložení na jiné ukládací poště a nebo posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den.


Pozor. Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.

Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku vyhledat svou zásilku na infolince 800 177 889 nebo na tomto formuláři:

TIP: Sledování trasy zásilky

Česká pošta - Balík Na poštu

Odběr balíku na Vámi zvolené poště.

Česká pošta - Balík Na poštu

Česká pošta doručí vaší zásilku do 24 hodin od potvrzení odeslání vaší objednávky na jednu z 2600 pošt po celé ČR, kterou si sami vyberete při dokončení objednávky. Vyzvednete si ji, kdy se to hodí Vám. Díky SMS nebo e-mailu totiž víte, odkdy na Vás bude čekat. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení. Balíky jsou doručovány v pracovní dny.

Může se stát, že budete potřebovat změnit nebo upravit ukládací poštu pro Váš Balík Na poštu, v průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.ceskaposta.cz/zmenadispozice, kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice pro svoji zásilku. Formulář Vám nabízí: volbu dodání zásilky dopolední pochůzkou nebo uložení na poště bez pokusu o doručení nebo uložení na jiné ukládací poště a nebo posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den.


Pozor. Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.

Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku vyhledat svou zásilku na infolince 800 177 889 nebo na tomto formuláři:

TIP: Sledování trasy zásilky


HerníBAZAR